tisdag 29 oktober 2013

Okey då, några inlägg skall jag väl kunna få till.

"Har du faktiskt HELT slutat med bloggen?"
"Njaaajooo, det har jag nog... det känns som om jag skrivit om allt som är värt att skriva om... mina uppslag är slut, det skulle bli en massa nonsens bara.
"Men jag vill ju läsa om ditt ingenting..."

Så jag trevar mig fram, känns nästan lite ovant.

Vad hände egentligen i somras? Gjorde jag något som är värt att nämna överhuvudtaget?
Nåja, minns man inte kan man ju alltid friska upp minnet med lite foton.
Ja, så tänkte jag, men det blev tydligen inte många foton tagna... tyvärr.
Min ivrighet att ta bilder verkar vara starkt förenad med att jag bloggar och bloggar man inte... så blir inte de där fotona tagna som beskriver "ingenting".

Den största händelsen i somras var nog att vi byggde farstukvisten klar och även inredde den lite.


Det är ännu lite kalt på väggarna, men det finns planer, men än så länge känner vi oss lite för.

Där satt vi således kväll efter kväll, spelade gammal rock på Spotify och sade..
"Kommer du ihåg den här?"  
Av någon konstig anledning spelades "Sweet Caroline" nästan alla kvällar.
Så knasigt!


En gammal petromaxlampa funnen rostig och smutsig under vindstrappan fick en ny karriär på gamla dar.

Lyste på våra medelålders skärgårdsluftpinade kinder...


 


 Medan den mycket äldre månen, full och lite disig, tittade lojt in på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar