måndag 14 maj 2012

Ett rännande... för mig och andra.

Trots  att jag vakat fyra nätter så har jag hunnit se en fotbollsmatch på lördagen, ut och äta på söndagen och i går, måndag, så var jag på stafettävlingar i Wiklöf Arena.
Jag tycker sååå mycket om att se skolornas stafettävlingar.
Det finns väldigt många stilar... härligt att se.
Tjejerna från "lusse" var ju snabba som vinden förstås.
Ett år stod jag nära banan när Hanna Wiss gick i "lusse" och hon tog sista sträckan.
Jag inbillade mig att jag kunde känna luftdraget efter henne.
I år kammade dotra och hennes kompisar hem vinsten och med den bästa tiden av alla högstadier.
Bra ränt!


Travar iväg till position.


Väntar på pinnen och att få springa sista sträckan.

2 kommentarer:

  1. Duktig är hon "dotra". Inte släktas hon på moster vad gäller springa.

    SvaraRadera
  2. Grattis till dotrans vinst!. Hon är fantastisk!

    SvaraRadera