lördag 11 december 2010

Toner i Lemlands kyrka.

Hur gick det sedan?



Man kunde ju notera att det var ett trött fredagsgäng som mötte upp i Lemlands kyrka. En av sångarna var lite febrig, någon hade hela arbetsveckan i kroppen och var blekgrå i ansiktet. Det var bara jag som hade den märkliga åkomman "söndervrålad hals efter hundracka".
Meeen... allt för konsten.
Min solo som jag sjöng var inte riktigt färdigtarbetat, men det kan bli bra någon gång bara låten får sätta sig.
Kyrkokonserten kunde inte anklagas för att ha varit speciellt välbesökt, men man fick vara nöjd!
Nöjd var jag dock inte när jag skulle tanka vid KEA-Market.
Jodå, jag var nöjd över att pumparna fanns, men DET VAR JU BECKSVART!
...och jag hade glömt min mörkerkikare som de skickat åt mig från NATO!
Inte mera sjunga nu förrän "Hej tomtegubbar".

1 kommentar:

  1. Åter ett missat kyrkobesök. Jag sov halva eftermiddagen och sedan var jag chaufför till Bj. som skulle till Baltichallen. I dag skall jag dock till Jomala kyrka och känner mig starkare.
    Men grattis till genomförd konsertoch tack för bilderna:)

    SvaraRadera