söndag 30 oktober 2011

Inte många sekunder för kontemplation.

I stora drag denna helg:
Fredagkvällen startades med lagfest för dotras fotbollslag. Det blev pizza på Adlon. Den var en halv kvadratmeter stor och jag åt upp nästan hela. Det var glad och uppsluppen stämning förstås. Föräldrarna var nästan lika uppsluppna som ungdomarna.
Först så hällde vi i dem en massa läsk

...och sedan bad vi dem ställa upp för lagfoto.
Jag måste ju medge att till 90% så var detta synnerligen illa skärpta fotografi fotografens fel, men ändå bra för det är mycket väl beskrivande för stämningen.
Dessutom så behöver man ju inte ha dåligt samvete för att man inte frågat om man fick exponera flickorna på bloggen. Det är knappt jag känner igen min egen avkomma. (sittande till vänster). Puh!
Forts. följer...

2 kommentarer:

  1. Trevligt att ni hade trevligt. Men åt du verkligen så där mycke pizza. Nu får de vara nog. Nästa gång får de bli då din dotra tar studenten.

    SvaraRadera
  2. Idag har jag ätit pääääronplättar med hallonsylt. Katastrof eller så blir det att flåsa till Eckerö framoch tillbaka.

    SvaraRadera