måndag 21 november 2011

Sådär ja...

Precis när man hade bestämt sig för återhållsamhet vad gällande köpandet av glansiga tidningar kom reklamutskicket från Lisco.
Just när jag redan såg för mitt inre öga hur de extra insparade pengarna låg på börsbotten så.... DUNS!
Ett förföriskt och åtråvärt smörgåsbord landade i min postlåda.
Jag öppnade utskicket lite förstrött och blev genast intresserad.
Redan på första sidan kunde jag tänka mig att köpa en del av de presenterade böckerna... och sedan på nästa sida och nästa...
Sanning: JAG VILL HA ALLIHOP!!
ALLA deckarna, precis alla, Jan Guillous "Brobyggarna", "kor en kärlekshistoria" av Åsa Ottosson, hundböcker, livstilsböcker, heminredning...
Jag vill även lära mig att virka robotar och virka in en fåtölj i små färggranna rutor...

Jag tror att jag klarar mig utan "boken om Stig-Helmer" och just nu är inte barnböcker så lockande, men Herre Guud! "Julboken" av Kristina Strand... vita hyacinter och vita julrosor  i en vit flätad korg på omslaget....
Stööön.... gurgel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar