tisdag 15 november 2011

Utmanad.

1. När ingen ser eller hör mig är det verkligen synd om dem. Jag menar... vilket enastående tillfälle att få umgås med en trevlig människa som jag missar de inte?
2. Jag går aldrig hemifrån utan jag stannar faktiskt mest hemma. Om jag någon gång skulle slinka iväg från hemmets härd börjar jag genast kalla den nya positionen som hemma. Hemma på jobbet och jag måste erkänna att jag börjar känna mig skamlöst hemma på Hugos.
3. Min blogg heter som den gör för att jag har bytt namn på mina bloggar nu och då pga. svår personlighetsklyvning och hopplös osäkerhet och har gjort velandet till en konst.
4. Om jag vågade skulle jag berätta att jag inte håller tätt när jag hoppar studsmatta, men nu känner jag att modet sviker och min bekännelse kommer nog inte denna gång heller.
5. Om tio år kommer jag att ha en ännu besvärligare inkontinens och på allvar börja fundera på att operera om brösten som då har nått knäna.
Jag utmanar ingen eller alla... fast nog skulle det ju vara kul om Tommix nappade...
( detta är så typiskt icketommixinlägg)

7 kommentarer:

  1. Vet du...Det är verkligen underhållande att läsa dina blogginlägg! *Gillar* :))

    SvaraRadera
  2. Borta bra men hemma bäst heter det ju. Det är bara en fråga om hur stort hem man har; huset, byn, landskapet, landet, norden..... Appropå om tio år och operationer, så måste jag säga att jag som man då har tvingats inse att man ska sitta och pissa. Problemet som då uppstår är väl att pungen hänger så långt ner att jag pissar på den. Kan man operera pungen då?

    SvaraRadera
  3. Jag kommer med den osterila kniven! / Anton

    SvaraRadera
  4. Ok, tredje gången gillt att försöka kommentera din pung, vilket inte alls har funkat tidigare ikväll. Troligtvis har svaret varit så obscent att bloggen censurerat sig själv. När Anton provade gick det tydligen utmärkt...

    SvaraRadera
  5. Svar till n´Greger.
    Kära kommenterare. Jag har djupt rörts av ditt dilemma, men kan ändå inte komma med någon tröst.
    Tyvärr måste jag meddela att det blir svårt att få någon kirurg som inte köpt sin licens på torget i ST: Petersburg att ta sig an ditt fall även om du har två tungt vägande själ. Jag rekommenderar att du ber din sambo att virka en påse med tillhörande remmar. Dessa remmar kan du snillrikt kombinera med dina hängsel.

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ;D
    Jag är så glad att jag utmanade dig :D
    Och att du har tokiga vänner med växande pungar eller vad det nu var :D

    SvaraRadera